tiistai 23. toukokuuta 2023

About My Brunette Hair

 Tein tĂ€mĂ€n pĂ€ivityksen ihan vain hiusasioihin liittyen. Joten mikĂ€li ei kiinnosta selailla kuviani ruskeilla hiuksilla tai jaaritteluja niistĂ€, Ă€lĂ€ lue eteenpĂ€in 😎

Olen oikeasti ruskeahiuksinen. 

(Ei kuitenkaan tummat mustanruskeat, mutta vaaleammat ruskeat.) 

Minulla oli pienenĂ€ tyttönĂ€ ihan vaaleat hiukset, kunnes kasvaessani, ne muuttuivat vĂ€hitellen ruskeammiksi. 

Olen kuitenkin vĂ€rjĂ€nnyt 15-vuotiaana itselleni vaaleat hiukset, ja pysynyt siinĂ€ siitĂ€ asti. VĂ€lillĂ€ olen tehnyt vĂ€rimuutoksia, mutta palannut takaisin vaaleaan aina melko pian. Hoidan hiuksiani tehohoidoilla, hiusnaamioilla, ja kosteutan öljyillĂ€. 



Yleisin hiusteni malli on olkapÀille ulottuvat platinanvaaleat tai vaaleat hiukset, ja joissa on monesti hiusten alapuolelta vÀrjÀtty joko mahonginruskealla tai mustalla.

Minulla on luonnonkiharat hiukset joiden kiharuuden asteet ovat vaihdelleet lĂ€pi elĂ€mĂ€n, korkkiruuvikiharoista ns. peikon pehkoon. Hiukset on vĂ€hĂ€n jokaisen pesukerran jĂ€lkeen erilaiset, siltĂ€ vĂ€hĂ€n tuntuu 😎😃 

Minulla on muuten vihreĂ€t silmĂ€t. 

TĂ€mĂ€ kuva on syksyltĂ€ 2021.. 





IsÀnpÀivÀ 2021.

Lyhyet ruskeat hiukset.

Nipsu. ❤




Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

1920- luvun kauneudenhoitoa💅💄

TÀmÀ pÀivitys pyörii 1920- luvun meikkaustyylien ja ihonhoidon ympÀrillÀ. Yksi suosikkini entisajoista on tÀmÀ iloinen 20- luku ja meikkaust...